Daria Domaradzka-Guzik

Wykładowca 

Praktyk. Posiada ponad 16 letnie doświadczenie w zarządzaniu i szkoleniach struktur sprzedażowych w instytucjach finansowych, w tym w bankach.

Dba o wysoką efektywność działań w zarządzanych jednostkach, także w rozproszonej strukturze. Dużą wagę przywiązuje do zarządzania jakością, skutecznie szkoli zespoły sprzedażowe, pracowników obsługi klienta i kadrę managerską.

Specjalizuje się w negocjacjach, kreowaniu wizerunku oraz rozwoju obszarów komunikacji, także niewerbalnej, ze szczególnym uwzględnieniem „mowy ciała” w biznesie. Lubi ludzi, aktywnie uczestniczy w konferencjach, kongresach, seminariach i spotkaniach biznesowych – prelegentka, panelistka sesji biznesowych Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz EEC. Prowadzi kursy trenerskie „Train the Trainer”, dedykowane szkoleniowcom, trenerom biznesu oraz osobom występującym publicznie.

Dzięki naturalnym zdolnościom interpersonalnym tworzy trwałe relacje biznesowe. Autorka pracy dyplomowej o tematyce komunikacji niewerbalnej w biznesie oraz wielu publikacji na temat skuteczności mowy ciała w procesie autoprezentacji, negocjacji, sprzedaży i budowania marki.

Na co dzień związana z elitarną Fundacją Class Ladies. Wykładowca akademicki Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej (studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie zasobami ludzkimi). Ponadto, współdziałała z Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach i International Project Management Association Polska.

W 2016 roku została Laureatką Plebiscytu na 50 najbardziej wpływowych Kobiet Śląska – organizowanego przez Dziennik Zachodni.. W grudniu 2016 nominowana do nagrody „Kobieta Charyzmatyczna” (redakcja WhyStory, Gazeta Wyborcza i Radio Kolor – patronat Szkoła Głowna Handlowa w Warszawie i International Coach Federation

Reklamy